my v!s!tors...

Jun 2, 2011

stelah sekian lama menyepi.....

hye!!!
kembali kte bertemu dalam rancangan "luna dimana??, luna di cni"
p/s:mesti rse nk lempang je kan..tp xpe AKK, (ade aku kisah)... ;p

entry ini ditulis smula stelah +/- lebih kurang stahun lebih gk la aku x meng update blogku yg cantik lagi ceria ni...opsss, cantik ke??ceria ke?? lu pk la sndri..

nk tau npe slama ni aku x update blog ni??haaa, kalau nk tau, teruskan membaca sampai habis ye...

mari dekat mari dekat (dgn gaya sheila rosli dlm iklan mayonis dan telur, pnh dgr??haaa, ha'aa yg tula yg tuu)

1) sbb blog ini di buat atas dasar syarat slh satu subjek IT time aku sem 2 satu ketika dulu...so, RELA dlm TERPAKSA aku buat bnd alah ni....

2) nk tau lagi??ni haa,sbb nk update2 blog ni MALAS laa sbnrnya..hehe, tp skrng TIDAK lagi :)

3) lagi, sbb aku ni buta IT, hahaha (cepat gelakkan aku)...nk update2, cerita ceriti mcm2 bkn reti pon...hak3

4) sbb xde MASA la...(opsss, mengalahkan PM la plk, najib ko jgn marah lak ye..kte kan kawan kan kan kan) hee

tu jelaa kot sbb munasabab ngape aku x update blog aku slama ni.....ksian korg tertunggu tunggu tertampi tampi kan...eh, tp ade ke??hahahaa....syok sendiri la plk, hehe..tp xpe ini blog ana yg punye..so, suke suki ana la mau ngomong apa..hee

adessss, penat laa taip ni... k la bye!! ~~~ ZzZZzzz~~~

No comments:

Post a Comment